Теорія алгоритмів

     23 лютого 2017 року в Кам’янець-Подільському коледжі харчової промисловості НУХТ у 921 групі був проведений відкритий урок з дисципліни «Теорія алгоритмів» на тему «Аналіз та складність алгоритмів. Теорія графів».

                                  

                                  

     Завданням даного заняття було пояснення нового матеріалу з використанням інтерактивних технологій, зокрема:

- пояснювально-ілюстративний метод;

- розповідь та демонстрація;

- інтерактивна вправа «Ажурна пилка»;

- робота в групах.

    Закріплення вивченого матеріалу проводилося шляхом фронтального методу «мікрофон» та практичних вправ.

                                 

    Урок пройшов досить цікаво, студенти досить енергійно працювали в групах та активно давали відповіді на питання.

                                  

Звітна конференція

  12 жовтня у коледжі відбулася звітна конференція у студентів механічного відділення з виробничої практики. На конференції були присутні студенти 3-х, 4-х курсів, викладачі та керівники практик.

                                 

  Студенти, які повернулися з практики у свої виступах розповідали про підприємства на яких вони були, описали про виконувані ними роботи, у презентаціях ознайомили присутніх із приміщеннями, обладнаннями та характеристиками підприємств.

                                  

                                  

 Студенти неодноразово наголошували на значимості виробничої практики для їхнього подальшого навчання та працевлаштування.

                                  

  Крім того проходження практики дозволило студентам визначитись із напрямами майбутньої професійної діяльності та підвищити їх вмотивованість щодо вивчення спеціальних дисциплін.

Майбутнє очима ПРОГРАМІСТІВ

  23.03.2016 під керівництвом викладачів інформаційних дисциплін Шевчук Ольги Аркадіївни та Городинської Лариси Миколаївни в коледжі на відкритому заході «МАЙБУТНЄ ОЧИМА ПРОГРАМІСТІВ», присвяченому тижню комісії інформаційних технологій, було представлено роботи студентів  про бачення професії програміста та навчально-пізнавальну інформацію з основних можливостей використання інформаційних технологій в майбутньому.

                                  

                                  

 Студенти Фурман Дмитро, Дробик Владислав (921 група),

                                 

 

Антончук Вікторія, Букоємська Богдана (931 група) провели захід.

                                                      

 Студенти  931 групи Сафронюк Андій та Сисюк Максим озвучили та записали субтитри до ролика про програмістів.

(відео «Про программистов (официальный мультфильм акции Час Кода 2015)»)                                                                                 

Степанишен Дмитро (921 група) оздобив ряд інформаційних роликів у відео редакторі, зокрема під гімн програмістів.

(відео «Гімн програмістів»)                                              

Гітаристи Шевчук Ігор (941 група) та Слободян Вадим (921 група) озвучили гімн програмістів у виконанні Радомського Вадима, Івасишина Дениса,  Ретора Руслана, Ковтонюка Василя (921 група).

                                  

А програмісти 921 групи Данилюк Петро та Попов Максим зробили своє відкриття, бо дізналися думки студентів різних спеціальностей нашого коледжу про себе як програміста.

(Відео як бачать програміста студенти нашого коледжу)       

Програмісти 931 групи Звінко Артем та Баранов Антон провели опитування в нашому коледжі і виявляється, що за нами – програмістами – майбутнє.

(Репортаж про  програмістів нашого коледжу)                         

Ряд мініатюр з життя програміста поставили Мачківський Ярослав (931 група), Данилюк Петро (921 група),Скальський Володимир, Погирке Тарас (911 група).

                                 

                                  

Звінко Артем (931 група) провів фотозйомку заходу.Технічну підтримку оганізували: музичний керівник Чорпіта Борис Іванович та студент 921 групи Оліяр Олег.

                                              

Виставка апаратного забезпечення інформаційних систем

  В рамках декади циклової комісії інформаційних технологій, 24.03.16 викладачі Коваленко С.В. і Сороковський В.І. разом з студентами 3 і 4 курсів організували виставку апаратного забезпечення інформаційних систем. На виставці були представлені пристрої, цікаві студентам з точки зору історії комп’ютерної техніки,  Наприклад, відвідувачі могли побачити арифмометр 1967 року випуску, дискети 5.25” кінця 80-х років, процесор Pentium 1996 року випуску.

                                  

                                  

  Також були представлені компоненти сучасних комп’ютерів – різні типи оперативної пам’яті, мережеві пристрої, периферійні пристрої та їх компоненти. Студенти могли потримати в руках оптичне волокно, ознайомитись з внутрішньою будовою матричного, струменевого, лазерного принтера, зрозуміти принцип роботи жосткого диску та дисководу для оптичного дисків.

                                  

  Декада комісії проводилась під гаслом «За програмістами – майбутнє». Студенти та відвідувачі виставки змогли переконатись у цьому безпосередньо. Коваленко С.В. продемонстрував відвідувачам квадрокоптер – безпілотний літальний аппарат, який являє собою літаючого робота, що може програмуватись і виконувати різноманітні автономні місії без втручання оператора. Дрони набирають популярності в усьому світі і використовуються для широкого кола завдань – від аграрних до військових.

                                  

                                  

  Виставка дала можливість студентам коледжу і викладачам відкрити для себе невідоме у добре знайомому – взяти у руки і побачити внутрішню будову пристроїв, про які вони чують щодня, але не мають можливості заглянути вглиб. 

                                  

Відкритий урок

  У вересні, викладачем циклової комісії інформаційних технологій Шевчук Ольгою Аркадіївною було проведено відкритий урок у 021 групі з дисципліни «Комп’ютерна техніка» на тему: «Текстовий процесор MS Word».

                                   

  Методична мета – стимулювання розумової діяльності студентів з використанням інтерактивних технологій досягнута наступним чином:

  • Використаний інтерактивний метод взаємоопитуавання (працюючи в парах, студенти ставлять одне одному запитання за домашнім завданням).
  • Використаний інтерактивний метод робота в групах (розгадування кросворду за ключовими словами нової теми).
  • Використання мультимедійної презентації для пояснення нового матеріалу.
  • Доповідь студента «Історія розвитку MS Word».
  • Використаний інтерактивний метод ланцюжок (студенти по черзі розповідають про команди головного меню програми MS Word користуючись вікном даної програми).
  • Використаний відео файл «Колонки в Word 2007.mp4»
  • Для закріплення нового матеріалу використаний фронтальний метод мікрофон (Основні можливості та функції текстового процесора MS Word).
  • Для закріплення нового матеріалу використана інтерактивна вправа Проблемне запитання.

                                  

Мета уроку досягнута.